Kennismakingsgesprek

Om te inventariseren wat je wensen zijn kom ik bij je thuis. We bekijken waar je tegenaan loopt en wat ik daarin als organizer kan betekenen.

Aanpak

Tijdens de kennismaking zal ik aangeven waar ik je bij kan helpen en hoe ik dat doe. Ik stel­­ een plan van aanpak op waarmee we aan de slag kunnen gaan. Mijn aanpak is persoonlijk en op maat, en dus aangepast aan jouw wensen en mogelijkheden. Privacy is belangrijk in mijn vak, ik zal niets delen met anderen zonder jouw toestemming.

Ik werk in dagdelen van 3 uur. Dat kan eenmalig zijn of we maken periodiek afspraken. Ik werk met je mee, geef advies en coach je in de kunst van het organiseren.

De duur van het traject is afhankelijk van de omvang van de klus en de wijze waarop je tussentijds zelf aan de slag kan gaan om de doelen, die we samen hebben opgesteld, te bereiken.

Er is geen betere tijd om te beginnen dan nu!

Klik hier voor mijn contactgegevens.

Mevrouw A uit Enschede, een ZZP-er die zo nu en dan flink last heeft van concentratieproblemen, vertelt:

“Gerda heeft me geholpen om daadwerkelijk aan de slag te gaan met het opruimen van mijn huis. Het heeft mij erg geholpen om aan te leren dat je kunt opruimen via bepaalde stappen. Gerda geeft handige tips bij het opruimen van spullen maar ook bij het ‘organizen’ van je administratie. ”